GTA IV بزودی برای رایانه های شخصی عرضه می شود

پیش فروش نسخه رایانه ای بازی محبوب GTA IV بر روی سایت steam آغاز گردیده است. این اقدام خبر بسیار خوشی برای دوست داران بازی GTA هست که مدتی است انتظار عرضه آنرا برای رایانه های شخصی می کشند. 


 

GTA 4 ویرایش رایانه به نرخ 39.99 دلار امریکا پیش فروش می شود و در تاریخ 3 دسامبر سال جاری میلادی آماده برای عرضه خواهد شد. اما علاقه مندان ساکن اروپا شاید کمی دیرتر قادر به خرید این بسته باشند.

خریدارانی که GTA 4 را از سایت Steam پیش خرید کنند یک عدد نسخه رایگان ویرایش Vice City را نیز هدیه خواهند گرفت.

بازی پر سر و صدای GTA IV اوایل سال جاری میلادی برای هر دو کنسول بازی پلی استیشن 3 و اکس باکس 360 روانه بازار شد. این بازی توانست با موفقیت باور نکردنی از بسیاری از نقدها امتیاز 10/10 را کسب نماید.

اما شاید با دانستن حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی ابروهای شما گره بخورد: پردازنده Intel Core 2.2 یا AMD Phenom X3 2.1 GHz، کارت گرافیک 256 مگابایت حافظه، حافظه رم بیشتر از 1.5 گیگابایت، حداقل فضای هارد دیسک 16 گیگابایت و سازگاری با DirectX 9.0c مشخصات حداقل تجهیزات رایانه شخصی برای اجرای این بازی است.

ناگفته نماند که نوآوری و بهبود تصاویر گرافیکی در این بازی باعث شده است که حداقل سیستم مورد نیاز این چنین سخت انتخاب شود اما انتظار می رود مانند دیگر بازی ها روشی برای از کار انداختن جلوه های ویژه و امکانات اضافی بازی وجود داشته باشد که بتوان با مشخصاتی کمی پایین تر نیز این بازی را اجرا نمود.

این بازی از کنترل گرهای کنسول Xbox 360 و اغلب دیگر کنترل های جدید بازار پشتیبانی می کند.

نسخه ای متفاوت از GTA IV در اوایل سال آینده میلادی برای کنسول بازی Xbox 360 با نام The Lost and Damned عرضه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد