جدیدترین تجهیزات موبایل ASUS در کامپیوتکس 2008

ایتنا- جدیدترین محصولات دستی اسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2008 ارائه شد.

«هونگ» سرپرست بخش محصولات دستی اسوس می‌گوید: «روز به روز به طرفداران و محبوبیت محصولات دستی کمپانی ASUS در دنیا اضافه می‌شود که اکنون می‌توان این مساله را به خوبی در آمریکای شمالی مشاهده نمود. در نمایشگاه کامپیوتکس امسال نیز شاهد ابتکار جدید دیگری از اسوس بنام ASUS Glide در زمینه محصولات دستی بودیم که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با یک اشاره انگشت و از طریق تجهیزات دستی خود به اطلاعات مورد نظر در کوتاه‌ترین زمان ممکن دست یابند.»

این تکنولوژی در واقع نرم‌افزاری است که قابلیت کار با همه محصولات دستی اسوس را دارا می‌باشد و امکان دسترسی سریع به اطلاعات در زمینه‌های مختلف را از طریق تجهیزات موبایل برای کاربران فراهم می‌آورد. این فناوری شامل ویژگی‌هایی همچون امکان ASUS Today (انجام بیشترین کارها با صرف کمترین هزینه)، امکان Anytime Launcher (پاسخگو در هر زمان)، امکان Eziphoto (آوردن عکس‌ها و تصاویر به دنیای واقعی) و همچنین امکان EziMusic (موسیقیدانی در کف دستان شما) می‌باشد.

علاوه بر این نرم‌افزار کارآمد، اسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2008 محصولات دیگری را به نمایش گذاشت که از آن جمله می‌توان به تلفن همراه ASUS-Lamborghini ZX1 اشاره کرد. طراحی کلاسیک در کنار نامگذاری این گوشی که در واقع حاصل توافقی است میان دو شرکت لامبورگینی و اسوس، توانسته است تمامی نظرها را به سمت خود جلب نماید. این طراحی را می‌توان در ظاهر خشن و در عین حال جذاب این محصول مشاهده کرد که با پوششی از جنس فیبر کربن که خاصیت ضد ضربه و ضد خش بودن را داراست، پوشانده شده است.

همچنین تلفن همراه ASUS P320 از دیگر محصولات ارائه شده توسط ایین کمپانی بود. این گوشی کوچک‌ترین گوشی مجهز به ویندوز،GPS و کاربری‌های یک دستیار شخصی دیجیتال (PDA) می‌باشد که با استفاده از امکانات و ویژگی‌هایی منحصربفرد قادر است تا هم کارآیی بالا و هم استیل زیبا را برای کاربران به ارمغان آورد. مسیریاب‌های جدید دیجتال اسوس از دیگر محصولات ارائه شده توسط اسوس است که قادر به نمایش سه بعدی نقشه‌های موردنظر هستند تا فهم آنها را برای کاربران راحت‌تر نمایند.

این مسیریاب‌ها قادرند تا بدین صورت تمامی جزییات یک مسیر را کیفیت گرافیکی مناسب برای کاربران نمایش دهند و به آنها این امکان را می‌دهد تا بهتر و آسان تر موقعیت خود را بر مبنای GPS تشخیص دهند. این نقشه‌های سه بعدی قابلیت چرخیدن، حرکت و یا توقف را نیزدارا می‌باشند و زوم تصاویر را نیز برای دقت بیشتر افزایش می‌دهند. جدیدترین مسیریاب اسوس یعنی مدل R710 که در این نمایش در برابر دیدگان بازدیدکنندگان به نمایش در آمد با بکارگیری یک تکنولوژی منحصر بفرد قادراست تا ایمنی هنگام رانندگی را افزایش دهد.

تکنولوژی HUD تمامی اطلاعات مورد نیاز راننده از قبیل مسیر، سرعت و سایر موارد را به منظور جلوگیری ازبرهم زدن تمرکز راننده، بروی شیشه جلو نمایش دهد. این کار در واقع باعث می‌شود تا کاربر ضمن حفظ تمرکز خود در هنگام رانندگی، از اطلاعات مسیریاب به بهترین شکل ممکن استفاده کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد