یک مشت مرورگر اینترنت

با توجه به اینکه چندین سال است که دیگر برای نصب مرورگر اینترنت نباید پولی پرداخت شود (برای مردم ایران از اول هم رایگان بود) و مرورگر اینترنت محصولی نیست که برای تولیدکنندگان سودآور باشد لذا تولیدکنندگان با کپی‌برداری از همدیگر روی یکدیگر را کم کرده‌ند.

 


                       

ادامه مطلب ...

خطرناکترین موجودات دنیا

 قصد داریم شما را با خطرناکترین موجودات عالم آشنا کنیم. برای دیدن این حیوانات از داخل مردابها شروع و در آخر به گوشه ای از اتاقهای تاریک می رسیم. 

 

ادامه مطلب ...

عکسهایی از المپیک پکن ۲۰۰۸(قسمت سوم)

این سری شامل عکسهایی  از (کشتی بانوان-مراسم اختتامیه-والیبال بانوان-کشتی اقایان-حاشیه های بسکتبال وعکسهایی از پشت صحنه المپیک ۲۰۰۸پکن)

 

 

ادامه مطلب ...

انتقاد شدید مجیدی از وضعیت سینمای کشور

انتقاد شدید مجیدی از وضعیت سینمای کشور:
متولیان درستی در عرصه هنر نداریم
جام جم-«مجید مجیدی» کارگردان صاحبنام سینمای ایران در گفتگو با «جام جم» از وضعیت مدیریت عرصه هنری و سینمایی کشور در سالهای پس از انقلاب اسلامی به شدت انتقاد کرد و اظهارداشت:«متاسفانه، در طول این سالها، متولیان خیلی درست و درمانی در عرصه هنر نداشته ایم و بیشتر سلیقه های شخصی افراد اعمال شده است». 
 
ادامه مطلب ...

گرمایش جهانی‌ و انقراض دایناسورها

جام جم آنلاین: تاکنون دانشمندان بر این عقیده بودند که 68 میلیون سال پیش یکی از سنگ‌های نزدیک به زمین با این سیاره برخورد کرده و ضمن ایجاد تغییرات وسیع آب و هوایی منجر به انقراض دایناسورها شده است. این بارش آسمانی در شبه‌جزیره یوکاتان مکزیک چاله‌ای بزرگ به نام چیکسیولیوب (chicxulub) به قطر 300 کیلومتر ایجاد کرد.  
 
ادامه مطلب ...

عکسهایی از المپیک پکن ۲۰۰۸(قسمت دوم)

این سری شامل عکسهایی از (کشتی بانوان-فوتبال بانوان-وزنه برداری -بسکتبال بانوان و عکسهایی از مراسم اختتامیه )میباشد  

ادامه مطلب ...

پردازنده شش هسته‌ای اینتل معرفی شد

سرویس اخبار خارجی ایتنا - پلتفورم‌هایی که بر اساس این پردازنده ساخته می‌شوند می‌توانند با استفاده از طراحی مجهز به 16 پردازنده، از 96 هسته پردازشی بطور همزمان استفاده نمایند.



             

ادامه مطلب ...